sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

Yli 20 lukijaa (juhlapostaus)

No terve kaikki minun rakkaat lukijat!
Teitä on nyt tullut yli 20 niin onkin juhliksen aika.

 Mä aattelin pitää semmosen kampauskilpailun. Elikkäs pitää tehdäjoku hieno kampaus ja sitten lopuksi pidän äänestyksen c;
     Tässä tulee säännöt:

1.Kampauksen ohjetta ei saa katsoa netistä, taikka mistään muustakaan paikasta vaan se pitää keksiä itse.

2.Kampauksen voi tehdä ihan mille vaan nukelle (kannattaa tehdä pitkätukkaiselle ;)).

3.Kilpailussa pitää olla vähintään 4 osallistujaa tai se perutaan.

4.Kampaukselle pitää myös keksiä hyvä nimi (jota ei kyllä arvostella, mutta se on kuitenkin tärkeä olla)

5.Äänestys alkaa 25.6.

Elikkä osallistukaa, jos ymmärsitte, mitä täytyy tehdä ja osaatte tehdä hienoja kampauksia ;D




No sitten minun kuvatarinaani : 


Cedar: No niin Kentsu! Lähdetään pihalle!
Minä: Varo! Sä putoos siitä!


Cedar: Auts...


Iirs: iNo mitäs täällä tapahtuu (sanoo unenpöpperöisenä)?


Blacky: Voi rakas Cedar. Tulen pelastamaan sinut!!!!!


Blacky tipahtaa itsekkin.


Fiona: He ovat poistuneet elämästä.
Minä: No eivätkä ole!!!!!


Caroline: No se saattaa ollakkin ihan mahdollista...


Alina tulee yhtäkkiä pakalle.
Alina: Moikka Fiona! Olenkin etsinyt sinua. Tuletko kanssani teekutsuille?


Fiona: Joo! Lähdetään heti tästä hölmölästä.


Whity: Moikka kamut! Mitäs te täällä oleskelette???


Caroline: Sun siskos ja Cedar tippu tonne alas.


Whity: Voi minun rakas ja ainoa kaksoissisareni!


Mara tulee lohduttamaan Whityä.


Sitten Maran Kissi-kissa tulee paikalle. Hanellä on ihan selvästi joku suunnitelma...


Kissi hyppää yhtäkkiä ilmaan.
Mara: Kissi! Älä hyppää!!!!!
Minne sinä muuten menit Whity?


Whity oli myös tippunut Kissin kanssa...


Mara: Apua! Mitä minä olenkin mennyt tekemään!?! Ensin menetän lemmikkini ja sitten parhaan kaverini!!!


Sasha tulee paikalle ison koneen kanssa.
Sasha: Älä nyt sure Mara kultaseni. Minulla on aikakone...


Sasha: Kentsu! Tule mukaan!!!!


(Siinä ajassa kun Cedar oli tipahtamassa)
Cedar: No niin Kentsu! Nyt lähdetään pihalle!
Minä: Varo! Sä putoot siitä!


Minä: Saimpas! 


Cedar: Kiitos Kentsu! Sinä pelastin minun henkeni!


Minä: En tehnyt sitä aivan itse ;)
Cedar on koko loppupäivän ihmeissään...


Semmoinen kuvatarina tänään. Ja muuten, tässä on kaksi pullipia, joista saan EHKÄ toisen c;


Ally


Melissa

Ja muistakaa osallistua kisaan!!!


14 kommenttia:

  1. Vau! :O Saatko sä Pullipin? Onnea!
    Ja ONNEA kahdestakymmenestä lukijasta! ;3

    VastaaPoista
  2. Kiitos! No mä saan siis ehkä jommankumman noista ku ne on alennuksessa yhes nettikaupasta. 😎

    VastaaPoista
  3. Hieno tarina :D Huomaa että blogini osoite ja nimi on muuttunut. MAINOSTANMUTSEEIHAITTAA.

    VastaaPoista
  4. onnea lukijoista ja hauska kt c:

    VastaaPoista
  5. Ihana kt ja kuvia <33 Pidin kovasti! ;)

    Osallistuin kisaan:
    http://roksibloggaa.blogspot.fi/2014/06/kentsun-kisaan.html

    VastaaPoista
  6. Kiva kuvatarina ♥

    Voisinkin osallistua, hauska idea kilpailuksi :3

    VastaaPoista
  7. No mä mainostan sitä blogia, joka voittaa nii mainostan sen blogia kaikissa paikoissa

    VastaaPoista
  8. Tai mä viel mietin sitä plkintoa
    :/

    VastaaPoista
  9. Mukaan siihen kilpailuun! linkki blogiini: http://hirvioidentalo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Osallistuin: http://luka-star.blogspot.fi/2014/06/kentsun-kisa.html

    VastaaPoista
  11. Osallistun: http://nicepullipworld.blogspot.fi/
    Eka kuva on sitten se osallistumiskuva c:

    VastaaPoista