perjantai 17. lokakuuta 2014

Cedar, Rose ja tikkareita ͡° ͜ʖ ͡°

Moi!
Nyt tuli intoa postailla ja nythän postailenki! ͡° ͜ʖ ͡°  Vaikka vihaankin kuvien lataamista! Mie söin tänään kolme tikkaria ja suklaata ja katoin telkkari ja leikin koirien kanssa ja juttelin erään kanssa! ;D Tuossa oli mun käivä lyhyesti! (^v^)
















Semmosi! Mitös piditte? ͡° ͜ʖ ͡°  Muuten, mie oon vähä ajatellu yksin päässäni, että lopetan minun lifestyle-blogini, koska se on vähä jääny, mutta tähän blogiin saattaa sitten tulla muitakin kuvia kun vaan nukkekuvia! Olipas pitkä lause! ¯°_o)/¯ 
  Nukkeiluinto on taas noussut minulla pari prosenttia! ヽ(*≧ω≦)ノ Jee! Noi kuvat latautu kyl nyt tosi nopeesti! (∩_∩) 

No mutta ensipostaukseen! ͡° ͜ʖ ͡°

21 kommenttia:

  1. Ai nii ja menkää kattoo mun edelline postaus ja sori toi kaksinkertane kuva! ͡° ͜ʖ ͡°

    VastaaPoista
  2. Hienoi kuvia :)
    Cedar on kaunis nukke

    VastaaPoista
  3. samoin myös Rose :)

    VastaaPoista
  4. Pidin paljon muokkauksesta :3 ihania kuvasia n w n

    VastaaPoista
  5. Oiih postasit vihdoin ! x3
    Ihanaa ja söpöjä hyvin muokattuja kuvia :3:

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia! ♥
    Kenenköhän kanssa juttelit...? ;3

    VastaaPoista
  7. Ihania, ja kivasti muokattuja kuvia!
    ^ω^

    VastaaPoista