tiistai 26. elokuuta 2014

Pullip


Moi vaan taas!
 En ookkaa pitkään aikaan taas tehny postausta koska kouku ja kaveri ;) No mutta eipä siitä sen enempää.
 Mä en oo oikee puhunut hirveesti tässä blogissa pullipeista niin nyt kirjoittelen sitten. Eli olen jo pitkään aikonut hankkia pullipin. Ja nyt hankin semmoisen (tai no eilen...) eikä se siis vielä ole tullut.
 No ekaks mua ärsytti kaikki pullip blogit ja pullipit koska pullipit oli musta semmosia liian outoja ja sitte mua rupes ärsyttää se et miks mulla ei oo semmosta enkä saiskaan. No sitte rupesin kinumaan sitä mun äidiltä ja se sano et jos ostan omil rahoil (ja toi tapahtu ehkä joskus vajaa kuukaus sitte) ja sitte sainki pullipin.
 No eipä siitä sen enempää ja tässä on nyt mun lempi pullippeja ja sain yhden noista (mutta en kerro minkä).


Elisabeth


Nella retro memory


Ally


Marianne


Romantic Alice pink version

Siinä oli mun lempparit ja huomasin just äske et kaikilla on mekot! Yrittäkääpös sitten arvailla kenet sain ja muista AppleHatter ettet kerro! ;)

Ensipostaukseen! :D

26 kommenttia:

  1. Mmm veikkaan Romantic Alice pink versiota. :3

    VastaaPoista
  2. Ihania kaikki! Olisiko Nella Retro Memory? :)

    VastaaPoista
  3. veikkaa allya c;
    mulla oli itseasiassa ihan sama juttu pullippien kanssa, en halunnut lukea pullipblogeja koska mua ärsytti kun en ite omistanu sellasta :D

    VastaaPoista
  4. veikkaan tuota Elisabethia, koska pidät kuulemma Monster Highsta ja Elisabeth on vampyyri Pullip

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eeei se ole! Mutta oisin osta sen mielummin jos oisin löytäny jostai ;/

      Poista
  5. Se on sitten toi Marianne, mutta veikkaan että taas sanot EI! :DD

    VastaaPoista
  6. oih marianne on yks mun pullip listalta !
    olin siihen sillon niin lumoutunu siihen ; )
    on tooosiiiii hyvä valinta toi marianne ,3 mut ei kannata aukasta sen tukkaa jos et halua rumaa loppua sille tukalle.
    T:Siniapila

    VastaaPoista
  7. elishabethki olis ollu niiii i n ihana !

    VastaaPoista
  8. Minusta tuo Marianne on upea, koska se muistuttaa minua Marie Antoinettesta.
    On erittäin kivaa että pullip on luonut nukkeja eri vuosisatojen tyyliin kuten tuo Marianne kuvastaa sitä 1700-luvun barokki tyyliä

    VastaaPoista
  9. Jee sit ku saat pullipin voit laittaa siitäki juttuu ! C'
    aijokko hankkii enemmänki pullippei?
    T:Siniapila

    VastaaPoista
  10. Mulla on toi pullip Elisabeth :)

    VastaaPoista
  11. En kerro. :D Voin sanoa vain, että hyvä valinta. :)

    VastaaPoista
  12. Olen todella onnellinen siitä, kun saat Pullipin! ^^ Kun ensivuonna Alien järjestää miitin, toivon todella, että pääsisit taas sinne Tampereelle. :) Apple Hatter näkisi sinut varmasti mielellään, olen iloinen, kun olette kuulemma ystävystyneet. ♥
    Minäkin näkisin sinut mieluusti, ja Eerika (minun Pullip Merlini) tahtoisi nähdä Pullipisi! :D

    VastaaPoista
  13. Omista kokoelmista löytyy Elisabeth, mutta tuo Mariannekin olisi kyllä aika ihana <3

    VastaaPoista