lauantai 9. elokuuta 2014

Miku-Starin haaste ♥

Nytten on luvass Miku-Starin haaste :)

11 asiaa itsestäni:

1. Mulla on 32 DVD:tä

2. Kerään korkkeja ;)

3. Mulla ei oo onnennumeroa

4. Mä oon tehny mun barbielle siivet

5. Mä kuuntelen just Robinia :DDD

6. En melkein koskaan lakkaa kynsiä

7. Mul on Robinin juliste

8. Tai no 2

9. Ja on kaks viuhkaa

10. Mulla on jossain tietokoneen uumenissa Risto Räppääjä elokuva

11.Katon nykyää iha hulluna Gossip Girliä!!!! ♥♥♥


Kysymekset:

1. Mikä on parasta talvessa?

No kun on kylmä ;)

2. Monta nukkea sinulla on?

12 MH:ta ja 3 EA:ta

3. Mitä sinä harrastat? 

Näyttelemistä ja rummuttamista ja ekä tanssimistakin

4. Minkä villieläimen ottaisit lemmikiksi?

DINON ♥♥♥

5. Lempi marjasi?

Hmmm...MANSIKKA!

6. Oletko uinut tänä kesänä?

Monta kertaa :)

7. Mitä sinä yleensä teet?

Istun...

8. Lempieläin?

DINO ♥♥♥

9. Onko blogger välillä rasittava?

On! :((((

10. Minne haluisit matkustaa?

Parisii! ♥

11. Oliko kiva haaste?

Joo ♥


Kysymykset haastetuille:

1.Mitä kuuluu?
2.Kuinka paljon kello on?
3.Mitä sä just NYT katot?
4.Onks kaunis päivä?
5.Onks kivaa?
6.Housut vs hameet?
7.Koska viimeeks röyhtäsit?
8.Onks vaikee keksii kysymyksiä?
9.Onnennumero?
10.Oletko taikauskoinen?
11.Onks sulla sinitarraa?

Haastan:

Hannah
Henna
Mervilja
Kaisu







2 kommenttia: