torstai 12. kesäkuuta 2014

Kadonnut metsä osa 1

Moi!
Mä aloitan nyt tämmösen kuvatarinan ku ei oo muutakaa tekemista c;



Whity oli ollut eilen hänen iäitinsä ja Looran kanssa kävelyllä metsässä ja oli kadottanut nukkensa. 
Loora oli lähtenyt yksin kotiinsa ja Whity oli saanut illalla viestin:
Loora tässä moi! En päässyt kotiin cx!!!
Whity luuli, että se on vain pelkkää läppää, kun Loora pilailee aika useasti. 


Whity: Liisa-nukkee!!! Missä ooleeet?!?


Siiten Whity kuuli hänen takaansa jotain rapinaa.


Loora: Minä täällä Whity Loora!
*Whity hämmästeli jo kun tapahtui jotain


Loora muuttuikin yhtäkkiä päättömäksi olennoksi!


Whity: APUAAAA!


Whity juoksi äkkiä pakoon ja yhtäkkiä...


...hän kaatui maahan.


Whity: Mihin minä kompastuin?


Whity: Oi! Minun rakas Liisa-nukkeni ♥


Nukke hyppäsi ihan heti pois Whityn sylistä.
Nukke: Kuka sinäkin luulet olevasi?! Kun halailet minua, Suurta, Voittamatonta, Riivattua Liisa-nukea!!!


Whity: Mitä sinulle on käynyt? Kun osaat puhua ja seistä?!
Nukke: Mieti sitä!


Nukke katosi yhtäkkiä.


Ja heti sen jälkeen samalle paikalle tupsahti aito ja oikea Loora.
Loora: Auts!


Whity: Mitä sinulle on käynyt, oletko kunnossa ja missä sinä olet ollut ja näitkö sinäkin sen minun entisen nuken?!?
Loora: Rauhoitu, olen kunnossa! Minut napattiin illalla. Semmoinen päätön hahmo. Enkä nähnyt sen jälkeen mitään, pitsi ennen tätä sen nuken. Mutta tiedän sen ja varmaan sinäkin , että tämä metsä ei ole enää turvallinen paikka...


Nukke: Me palaamme vielä!
Päätön tyyppi: Muhhahaaaa!!!

Semmoinen kuvtarina. Oliko kiva taikka jännittävä no ei. No yrittäkääs vielä keksiä sitäpalkintoa, kun minä en ole -.- No sitten ensipostaukseen c;




2 kommenttia: