perjantai 27. kesäkuuta 2014

Tämän päivän jutskat

No terve taas!
Nyt  minä kerron, (tyhmä alotus cx) että mitä minä olen tehnyt tänään (cx) (kuvia...).

No ekakski me mentii mun kaverin kaa hammaslääkärii (siis sil oli hammaslääkäri).


Ja sitte mentii prismaa ja kuvasta nälyyki et ostin ton elokuvan (ihan hyvä että suosittelen ;)) ja sitte jotai naposteltavaa ;)


No sitte mä katoin sen ja kuvailin mun koiraa ja sit katoin Pound Puppetsia.


Ja sitte menin kuvailee mun pollyja




Ja sitte siel pihal oli orava ja sainkin siitä omasta mielestäni hienoja kuvia


Orava loikkaa


Ja sitten vähän taidekuvia ;)



Ja sitte lähettiiki lenkille (alkuvenyttelyt c;)








Ja varmaan hienoin kuva tältä päivältä!


Kiitos jos luitte :)
Ja muistattehan myös äänestellä kilpailussani (linkki).

Ja tänäiltana mennää viel kattoo Transformers 4:sen ensi-ilta!
Ja meen eeeehhehkää Robinin keikalle sunnuntaina ;)
Ja huomen sit mennää Savitaipale Soi konserttiin...

Ensipostaukseen! :D

10 kommenttia:

  1. kiva postaus ja kauniita kuvia<33

    VastaaPoista
  2. Oon jo pitkään halunnut Valot, kamera, kauhistus! - elokuvan. Mutta en oo löytänyt sitä mistään. :P
    Kivat kuvat! ♥
    Onpas sulla menoa nytten. :O

    VastaaPoista
  3. Se elokuva oli super hyvä ja seuraava elokuva on varmaan huikea !!!

    VastaaPoista
  4. liittyisikkö mun lukiaks?
    summerpullip.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Hyviä kuvia! Apua sun koira on niin söpö... Mä kuolen.

    VastaaPoista