maanantai 16. kesäkuuta 2014

Kadonnutmetsä osa 3

No moi!
Mitäs teille kuuluu? Mulle kuuluu hyvää c; Mä saan ehkä pullipin (jo kaikki varmaan jo tietääkin). Mitäs te teette kesällä? Mulla on melkein jokainen viikonloppu varattu. No pääse ainaki ettii uusia kuvauspaikkoja ;)
Mä kavin äsken ulkona. Kuvailin ekaks Blackyä (ne kuvat tuulee myöhemmin) mut sit muistinki ton kuvatarinan ja hain sisältä päättömän tyypin ja Liisa-nuken ja yhden tyypin vielä lisäksi.
Tässä osassa paljastuu vähän tärkeitä asioita. ,´)



Blacky herääs jossain pusikossa...
Blacky: Missä mä oon???


Blacky: Uuh! Mikä tuolla on?!?


Siellähän istui Mara.
Blacky: Mara! Minä täällä! Blacky!!!


Blacky: Käänny tännepäin!
*mutta Mara ei kääntynyt...


Mara: En aio kääntyä! (se ei kuulostanut yhtään Maralta) Koska minä en ole Mara!
Mutta sinun kannattasi katsoa taaksesi cx


Blacky tunsi jotain. ja hän istuikin päättömän tyypin sylissä.
Blacky: Ääk! Mikä minun takanani on?!?


Blacky kääntyi...
Blacky: Iik! Se päätön tyyppi, mistä Whity kertoi!


Blacky hyppäsi pois.
Päätön tyyppi: Hahhahaa! 


Blacky karkasi pois. Hän löysi Maran.
Blacky:Oletko sinä oikesti Mara???
Mara: Olen minä totta kai!


Mara: Miten pääsit tänne?
Blacky: En tiedä, mutta minä näin sinut tuola, missä oli se päätön tyyppi.


Blacky: Tiedätkö mitä täällä tapahtuu?!? 
Ja miten sinä oikein tänne olet joutunut??? Jaa onko täällä muitakain?

Mara: Kun olimme tyttöjen kanssa siinä autiossa talossa, niin minut napattiin silloin, mutta Caroline on napattu jo minua ennen. Olen vakoillut sitä nukkea ja päätöntä tyypiä. Tiedäthän kun Rose vaihtoi vartaloaan, niin se nukke auttoi häntä siinä! Hän ei olisi saanut tehdä sitä. Hänelle käy vielä huonosti. Tuon läheisen metsän nimi on Kadonnutmetsä, koska Rosen oikea vartalo katosi sinne.

--------------------------------------------------------------------------------

Luulen, että seuraava osa tulee vasta viikonloppuna, mutta viikolla tulee muita postauksia kyllä c;





1 kommentti: