tiistai 29. heinäkuuta 2014

Moi taas!

Moi taas!
 Mitä kuuluu! Mulla on hirmune määrä nukkekuvia, joita sitten pitäisi julkaista... No en nyt laita kaikki mutta osan! No eipä oo oikee muuta sanottavaa kun se että mulle tilataa emskuussa pullip! Jee :DD
 No nyt ne kuvat:







Nää Iiriksen kuvat on otettu joskus sillo ku oltii Kuopiossa xD




Tässä on tämmöne hieno kuva noiden nukkejen kokoeroista. Se on aika epäselvä mutta yrittäkää saada selvää ;)))

Toivoisin taas kommentteja! :)))
Ensipostaukseen  ^.^



               

11 kommenttia:

  1. söpöjä kuvia, rakastan neidin asua näissä >3< onnea pullipista! c:

    VastaaPoista
  2. Söpöjä kuvia ja onnea tulevasta Pullipista ^.^

    VastaaPoista
  3. Kivoja kuvia! ♥♥
    Onnea Pullipista, minkä aijot tilata?
    Mollamaniassa on muuten kaikki lemppari Pullip-nukkeni tällä hetkellä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♡
      En viel tiiää ku niitä on niin paljo!
      Voi, hauskaa! No siinän on sitten valinnan varaa! ;D

      Poista
  4. Ihania kuvia! :3
    Paaaaaljon onnea Pullipista!^w^

    VastaaPoista
  5. Ihanaa minkä köhän pullipin Sä saat !!??!
    odottelen jo innolla ! C'
    muuten vielä tosta GHA frankiesta et oon nyt saanu sen mun oman customoituu ja Se postaus tulee koht mun blogiin ( :

    VastaaPoista
  6. Mun ja muun kamun blogiin siis ....
    T:Siniapila

    VastaaPoista
  7. Your Frankie is great. Good Pictures!

    VastaaPoista