tiistai 8. heinäkuuta 2014

Jee 30 lukijaa!!!

Jeee! Vihdoinkin 30 lukijaa! Olen niin iloinen  ja kiitos todella kovasti kun olette liittyneet lukijoikseni :D En koskaan uskonut tai no joskus,  että saisin 30 lukijaa ;) No juhlapostaus vaikka voisi olla ne miittikuvat, kun en jaksa kehitellä nyt mitään erikoista ;).
 No eipä muuta. Tässä on kuvia minusta:


Minä Floridassa :D


Minä ja yksi koira ♥


Minä silmälasikaupassa


Ja minä ja Satu-vauva ♥♥♥
Voi että kun se onkin ihana ♥
(joo älkää välittäkö, toi on otettu viis vuotta sitte nii oon vähä hupsun näköne ;D)

Nähdään sitten Tampereen miitissä, jos olette tulossa ( jännää :))!!!



9 kommenttia:

  1. onnea lukijoista ^3^
    oot nätti ~nun jostain syystä tykkään kamalasti silmälaseista, ne on söpöjä. :D

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos! Minäkin pidän hirveästi silmälaseista ;D

    VastaaPoista
  3. Oi oot käyny Floridassa :o mäkin haluun :)
    Oot tosi nätti :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos! Kyllä, Florida on kyllä mukava lomapaikka :D

    VastaaPoista
  5. Onnea lukijoista&olet nätti:)

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia! <3 Jostain syystä sä näytät tosi söpöltä silmälaseissa! ;3

    VastaaPoista
  7. Paljon onnea lukijoista, Kentsu! Mulla on lasit tarkassa työssä - ollaan samassa kerhossa. :D

    VastaaPoista