tiistai 15. heinäkuuta 2014

Jollain saarella käytiin! :D

Mohoii! Joo siis käytiin eilen jollain saarella, joka on jonku mun äidin sukulaisen omistama ;) Ja oltii siellä koko päivä!
 No minulla oli Cedar ja Jinafire mukana. Ja sitten rikoin kamerani... kastelin sen... noo se maksoikin vai  euron ;) );
 Onneksi minun kännykällä saa parempia kuvia!













Semmoisia ja ai niin... vielä pari kuvaa ;) :


Tein mun serkulle tommosen tosi hienon letin ^.^ 



Ja sitte Satu pyys vessaa ja ekaks se meinas mennä juomaa vesaanpöntöstä ( siis Satulla oli jano ;)) xD Ja sitte laitoin hanan päälle ja se meni juomaa siihe ;)

Ensipostaukseen :D

5 kommenttia:

  1. Ihania kuvia nukeistas!
    ja koirru on söde ! :3

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! ♥ Miten sä saat noin hyviä kuvia sun kännykällä? Mulla tulee varmaan tuplasti huonompia! :D

    Oli varmaan hauskaa siellä saarella!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No emmä tiedä! :D Ja kiitos :3 Joo oli hauskaa! :D

      Poista
  3. Hienoja kuvia! Mistä oot saanu Cedarin? Kun käsittääkseni sitä ei myydä Suomessa?

    VastaaPoista